Բացել լրահոսը Փակել լրահոսը
A A
Տեսանյութեր Մշակույթ

Անիծված լինի այն օրը, որ 20 000 եվրո ստացա Իսրայել պետությունից․ կինոռեժիսոր (տեսանյութ)

Իսրայելցի կինոռեժիսոր Նադավ Լապիդը, որի «Ահեդի ծունկը» ֆիլմով մեկնարկեց Երևանի «Ոսկե ծիրան» միջազգային կինոփառատոնը, այսօր հանդիպեց լրագրողների, կինոսերների և կինոգործիչների հետ։  Նշենք, որ Լապիդի «Հոմանիշներ,» ֆիլմը 2019-ին արժանացել էր Բեռլինի Ոսկե արջի դափնեկրի կոչման, իսկ «Ահեդի ծունկը»՝ 2021-ին Կաննի կինոփառատոնի ժյուրիի հատուկ մրցանակի։ 

«Չնայած որ, «Ահեդի ծունկը» ֆիլմը անդրադառնում է հետպատերազմական իրադարձություններին, սակայն իմ ցանկությունն է, որ մարդկանց միավորեն, ոչ թե կոնֆլիկտները, այլ  սերը դեպի կինոն», -ասել էր կինոռեժիսորը։

Նրա խոսքով, իր բոլոր ֆիլմերը նկարահանվել են Իսրայելում, սակայն երբ գրել է «Ահեդի ծունկը» ֆիլմի սցենարը, երկրում գրաքննության գագաթնակետն էր, և քանի որ ֆիլմը սադրիչ էր, աշխատել է թաքուն պահել լրագրողներից։ 

«Ես չէի վախենում, որ ինձ կձերբակալեն, քանի որ Ռուսաստանում չէի, բայց այն, որ խոչընդոտներ ստեղծելու բազմաթիվ այլ ձևեր ու միջոցներ կան, անխոս գիտեի, և պարզ էր, որ իմանալու դեպքում, ինձ թույլ չէին տա այս ֆիլմը նկարել»,- խոստովանեց կինոռեժիսորը և հավելեց, որ սա այն ֆիլմն է, որում իրեն պահել է ասես չափահասների հայացքից հեռու անչափահաս, որ արել է այն, ինչ ցանկացել է։ 

«Սակայն հետո կգա չափահասն ու կասի, որ մենք քեզ սա թույլ չենք տվել և ինչու գումար պետք է տանք այս հիմարությունը նկարահանելու համար։ Անիծված լինի այն օրը, որ ես 20 հազար եվրո պետական գումար ստացա և մինչև հիմա պետք է պատասխան տամ։

Ես ուզում էի ստեղծել ֆիլմ, որը մոտ էր իմ զգացմունքներին։ Կյանքում տարբեր փուլեր կան։ Կա ժամանակ, որ չես կարող քեզ զսպել և ասում ես բաներ, որի համար հետո միգուցե և փոշմանես, բայց արդեն ասել ես։ Ես այդ փուլում էի գտնվում»։

Կինոռեժիսորի խոսքով, «Ահեդի ծունկը» ֆիլմը մարդկանց և մարդ լինելու մասին է, իսկ մարդ լինել, նշանակում է ապրել երկնքի տակ։

«Տարիներ շարունակ փորձել եմ իմ ֆիլմերը սկսել երկնքից, վերջապես ստացվեց։ Ինչ վերաբերում է այն, որ ֆիլմի սկիզբը կոնտեքստ չունի և անհասկանալի է՝ դա ճիշտ է, քանի որ, եթե հասկանալի լիներ, ֆիլմը կենդանի չէր լինի։ Երբ ֆիլմը փորձում ես դասակարգել, ֆիլմը մեռնում է»,- ընդգծեց Նադավ Լապիդը։