Բացել լրահոսը Փակել լրահոսը
A A
Տեսանյութեր Քաղաքականություն

Որքա՞ն գումար է անհրաժեշտ երկաթգծի՝ Հորադիզի հատվածի վերագործարկման համար․ պարզաբանում է Քերոբյանը (տեսանյութ)

Շատ քիչ գումար է անհրաժեշտ որպեսզի վերանորոգվի Հայաստանից դեպի Իրան ճանապարհահատվածը։ Դա մի քանի հարյուր մետրի վերանորոգման հարց է․ այս մասին այսօր կայացած Ճեպազրույցի ժամանակ ասաց Էկոնոմիկայի նախարար Վահան Քերոբյանը՝ անդրադառնալով Փաշինյանի հայտարարած Երասխ-Ջուլֆա-Օրդուբադ-Հորադիս-Մեղրի երկաթուղու վերականգնման արժեքին։

Նախարարի խոսքերով՝ այդ թվերին ավելի լավ տիրապետում է Տարածքային զարգացման և կառավարման նախարարությունը։

Քերոբյանը կարևորեց աշխատանքային ժամանակացույցը, նշելով՝ որոշ երկաթգծերի վերանորոգումը շատ ավելի երկար է տևելու քան զրոյից կառուցելը։

Կարևոր է հասկանալ, թե արդյոք երկաթգիծը կշահագործվի պատրաստ լինելուց անմիջապես հետո։

«Մեղրիի հատվածում երկաթգծի վերանորոգումը ավելի ծախսատար է, որովհետև գիտեք,  որ նախկին երկաթգիծը ամբողջությամբ ապամոնտաժվել է, իսկ տարածքը դարձել է ավտոմեքենաների երթուղի։ Կարող է լինել նոր ճանապարհի անհրաժեշտություն։

Հստակ նախագիծ չունենք և չկա մոտավոր գնահատական, բայց կարծում եմ, որ խնդիրը 200 մլն դոլարի սահմաններում է։ Ավելի խոշոր ներդրումը սահմանից մինչև Հորադիզ, արդեն Ադրբեջանի տարածքում երկաթգծի կառուցումն է»,-նշում է նախարարը։

Քերոբյանի մոտավոր հաշվարկով Մեղրիի հատվածով անցնող երկաթգծի վերանորոգման համար 1մլրդ դոլարից ավելի ներդրում է պահանջվելու։