Բացել լրահոսը Փակել լրահոսը
A A

ԻԱԿ-ը հաղթեց ՍԴ-ում (տեսանյութ)

Կարևոր լուրեր Քաղաքականություն
սդ

Քիչ առաջ ՀՀ Սահմանադրական դատարանը բավարարեց Ինֆորմացիայի ազատության կենտրոնի դիմումը ընդդեմ Կադաստրի պետական կոմիտեի գործով: ԻԱԿ-ը վիճարկում էր մարդկանց տեղեկությունները կադաստրի կողմից վճարի դիմաց տրամադրելու սահմանադրականությունը։ ՍԴ-ն ճանաչեց հակասահմանադրական։ Հիշեցնենք, որ 2013թ.-ի օգոստոսի 19-ին Ինֆորմացիայի ազատության կենտրոնը դիմել էր ՀՀ վարչական դատարան ընդդեմ ՀՀ կառավարությանն առընթեր անշարժ գույքի կադաստրի պետական կոմիտեի աշխատակազմի տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կենտրոնի` դատարանին խնդրելով պարտավորեցնել  կենտրոնին տրամադրել Մաշտոցի պողոտայի Փակ շուկայի նկատմամբ սեփականության կամ փակ շուկայի վարձակալության հիմքերի վերաբերյալ տեղեկատվությունը անվճար կամ   «Տեղեկատվության ազատության մասին» ՀՀ օրենքով սահմանված պայմաններով, այն է` տեղեկատվության 10 էջը գերազանցող յուրաքանչյուր էջի համար` տեղեկության տրամադրման ծախսերը չգերազանցող գումարի դիմաց: Դատարանները ԻԱԿ-ի հայցը մերժելու հիմքում դրել էին «Գույքի նկատմամբ իրավունքների պետական գրանցման մասին»  ՀՀ օրենքի 71-րդ հոդվածը: Ուստի 2015թ.-ի հոկտեմբերի 16-ին ԻԱԿ-ը դիմել էր ՀՀ Սահմանադրական դատարանին` վիճարկելով  «Գույքի նկատմամբ իրավունքների պետական գրանցման մասին» ՀՀ օրենքի 71-րդ հոդվածի սահմանադրականությունը: ՀՀ սահմանադրական դատարանը 2015թ.-ի նոյեմբերի 3-ի որոշմամբ գործն ընդունել էր քննության: ՍԴ  որոշումն ուժի մեջ է հրապարակման պահից Փետրվարի 23-ին ՀՀ սահմանադրական դատարանը, «ԻՆՖՈՐՄԱՑԻԱՅԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆ» ՀԱՍԱՐԱԿԱԿԱՆ ԿԱԶՄԱ­ԿԵՐ­ՊՈՒ­ԹՅԱՆ ԴԻՄՈՒՄԻ ՀԻՄԱՆ ՎՐԱ քննության առավ «ԳՈՒՅՔԻ ՆԿԱՏՄԱՄԲ ԻՐԱՎՈՒՆՔՆԵՐԻ ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ ՕՐԵՆՔԻ 71-ՐԴ ՀՈԴՎԱԾԻ՝ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱ­ՊԵ­ՏՈՒԹՅԱՆ ՍԱՀՄԱՆԱԴՐՈՒԹՅԱՆԸ ՀԱՄԱՊԱՏԱՍԽԱՆՈՒԹՅԱՆ ՀԱՐՑԸ   ՈՐՈՇԵԼՈՒ   ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ ԳՈՐԾԸ   Ելնելով քործի քննության արդյունքներից, ՀՀ սահմանադրական դատարանը որոշեց.  

  1. «Գույքի նկատմամբ իրավունքների պետական գրանցման մասին» Հայաս­տանի Հանրապետության օրենքի 71-րդ հոդվածը և դրա հետ համակարգային առու­մով փոխկապակցված 32-րդ հոդվածի 2-րդ մասը ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության Սահ­մանադրության 34, 51, 78, 79 և 80-րդ հոդվածներին հա­կասող, այնքա­նով, որ տարբե­րակված մոտեցում չեն սահմանում, երբ տեղեկատվու­թյունը վերաբերում է անձի՝ իր մասին հայցվող տեղեկությանը, ինչպես նաև տեղե­կատվության ազատու­թյան` օրենքով սահմանված երաշխիքների իրացմանը:
  2. Հաշվի առնելով իրավական անվտանգությունը չխաթարելու անհրաժեշ­տու­թյունը` Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրության 102-րդ հոդվածի 3-րդ մասի և «Սահմանադրական դատարանի մասին» Հայաստանի Հանրապետու­թյան օրենքի 68-րդ հոդվածի 15-րդ մասի հիման վրա սույն որոշմամբ Հայաստանի Հան­րապետության Սահմանադրությանը հակասող ճանաչված իրավանորմերի ուժը կորց­նելու վերջնաժամկետ սահմանել 2016 թվականի նոյեմբերի 1-ը՝ հնարավորու­թյուն տալով Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովին և Հայաստանի Հան­րապետության կառավարությանը՝ իրենց իրավասության շրջանակներում, «Գույքի նկատմամբ իրավունքների պետական գրանցման մասին» Հայաստանի Հանրապե­տության օրենքի և դրա հետ համակարգային առումով փոխկապակցված այլ օրենք­ների ու նորմատիվ իրավական ակտերի իրավակարգավորումները համապատաս­խա­նեց­նելու սույն որոշման պահանջներին`հաշվի առնելով իրավունքների սահմա­նա­փակման առնչությամբ 2015թ. սահմանադրական փոփոխություններով ամրագր­ված նոր հստակեցումները։
  3. Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրության 102-րդ հոդվածի երկ­րորդ մասի համաձայն սույն որոշումը վերջնական է եւ ուժի մեջ է մտնում հրա­պարակման պահից։
ՀՀ ՍԴ մամուլի ծառայություն